Det røde puslespil er ved at blive samlet.

Der mangler stadig lidt brikker hist og her, men flere stykker er helt samlet nu.
Overvejede at gemme en lille nisse i alt det røde, men det blev blot ved tanken.


Glæder mig til at få alle delene sat sammen.