Krave og ærmer i rødt

Jeg er fortsat i gang med mit røde freeform arbejde. De små lapper er samlet til store stykker, så det er blevet tid til krave og ærmer.

Til ærmerne har jeg valgt den klassiske løsning med en stikket ribkant.

Da jeg kom til kraven, måtte jeg være mere opfindsom. Jeg har ikke tidligere prøvet at stikke en krave direkte på freeform, men tænkte at det måtte kunne lade sig gøre.

Jeg samlede masker op langs kanten, og for at få den runde facon, tog jeg masker ud til 2 trekanter eller kiler på hver skulder.

Det kom til at se sådan her ud.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.

Ved fortsat at bruge webstedet accepterer du brugen af cookies. mere information

Cookie-indstillingerne på dette websted er angivet til "Tillad Cookies" for, at give dig den bedst gennemgang og oplevelse af siderne. Hvis du fortsætter med at bruge webstedet uden at ændre dine Cookie indstillinger eller du klikker på "Accepter" nedenfor så samtykke du til dette.

Luk