Tid til at starte et nyt TV-projekt op – altså noget jeg kan sidde og hækle på uden opskrift, og for meget at tænke over.

En bunke lilla garn er fundet frem, og de første dimser har set dagens lys.

Det ser ikke ud af meget, men mon ikke det nok skal blive til noget godt. Jeg glæder mig i hvert fald over at være igang.
Se alle indlæg om den lilla bluse her